image

Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Milostivé léto II
27
Milostivé léto II
28
Milostivé léto II
29
Milostivé léto II
30
Milostivé léto II
1
Milostivé léto II
Obecní knihovna vyhlašuje 2. ročník čtenářské soutěže LOVCI PEREL
2
Milostivé léto II
3
Milostivé léto II
4
Milostivé léto II
5
Milostivé léto II
Rekonstrukce komunikace třída Masarykova – ve středu 05.10.2022 bude z důvodu asfaltování
6
Milostivé léto II
Mobilní svoz nebezpečných odpadů
7
Milostivé léto II
8
Milostivé léto II
9
Milostivé léto II
10
Milostivé léto II
11
Milostivé léto II
12
Milostivé léto II
13
Milostivé léto II
14
Milostivé léto II
15
Milostivé léto II
Sběr objemného odpadu
16
Milostivé léto II
17
Milostivé léto II
18
Milostivé léto II
19
Milostivé léto II
20
Milostivé léto II
21
Kontroly komínů - Pavel VOBORNÍK
Milostivé léto II
22
Kontroly komínů - Pavel VOBORNÍK
Milostivé léto II
23
Kontroly komínů - Pavel VOBORNÍK
Milostivé léto II
24
Milostivé léto II
25
Milostivé léto II
26
Milostivé léto II
27
Milostivé léto II
28
Milostivé léto II
29
Milostivé léto II
30
Milostivé léto II
31
Milostivé léto II
1
Milostivé léto II
2
Milostivé léto II
3
Milostivé léto II
4
Milostivé léto II
5
Milostivé léto II
6
Milostivé léto II
Drobečková navigace

Úvod > Mateřská škola - archiv > Dokumenty > Školní vzdělávací program

Školní vzdělávací program

Školní vzdělávací program je vlastní dokument školy, který byl vytvořen v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem.

Dlouhodobým cílem naší školy je osvojování poznatků a dovedností prožitkovým učením, které je založeno na přímých zážitcích dítěte. Dlouhodobým záměrem je rozvoj fyzické, psychické a sociální samostatnosti každého dítěte. Rozvíjíme a podporujeme vztah dětí k sobě samým i k druhým v souladu s lidskými hodnotami. Při své práci využíváme pro děti nejbližší prostředek výchovně vzdělávacího procesu – HRU.

Cílem školního vzdělávacího programu je umožnit dítěti vnímat svět v jeho přirozených souvislostech a získat tak reálnější pohled na svět a aktivní postoj k němu. Naší snahou je rozvíjet osobnost dítěte tak, aby prožilo předškolní období v souladu se svými potřebami, věkovými zvláštnostmi, a to mezi kamarády v prostředí jemu příjemném. Chceme, aby bylo dítě zdravě sebevědomé, umělo se samostatně projevit a rádo přijímalo nové poznatky.

V souladu se školským zákonem je vzdělávací nabídka uspořádána do ucelených částí, které mají v předškolním vzdělávání podobu integrovaných bloků (tematických celků). Tento způsob vyhovuje psychologickým i didaktickým specifikům vzdělávání dětí předškolního věku, protože pro předškolní dítě je přirozeně motivující, snadno uchopitelný a přehledný.

Každý blok je dále rozpracováván do dalších tematických celků. Témata se mohou dle okolností měnit, časově rozšiřovat či úžit, prohazovat, a i jinak vhodně přizpůsobovat dětem a podmínkám, které v průběhu školního roku vzniknou a v konečném důsledku tak příznivě ovlivní vzdělávací proces.

 PC280610.JPG

 Školní vzdělávací program v plném znění je k nahlédnutí v mateřské škole.