image

Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
Poplatky v roce 2023
31
Poplatky v roce 2023
1
Poplatky v roce 2023
2
Poplatky v roce 2023
3
Poplatky v roce 2023
4
Poplatky v roce 2023
5
Poplatky v roce 2023
6
Poplatky v roce 2023
7
Poplatky v roce 2023
8
Poplatky v roce 2023
9
Poplatky v roce 2023
10
Poplatky v roce 2023
11
Poplatky v roce 2023
12
Poplatky v roce 2023
13
Poplatky v roce 2023
14
Poplatky v roce 2023
15
Poplatky v roce 2023
16
Poplatky v roce 2023
17
Poplatky v roce 2023
18
Poplatky v roce 2023
19
Poplatky v roce 2023
20
Poplatky v roce 2023
21
Poplatky v roce 2023
22
Poplatky v roce 2023
23
Poplatky v roce 2023
24
Poplatky v roce 2023
25
Poplatky v roce 2023
26
Poplatky v roce 2023
27
Poplatky v roce 2023
28
Poplatky v roce 2023
1
Poplatky v roce 2023
2
Poplatky v roce 2023
3
Poplatky v roce 2023
4
Poplatky v roce 2023
5
Poplatky v roce 2023
Drobečková navigace

Úvod > Mateřská škola - archiv > Dokumenty > Školní vzdělávací program

Školní vzdělávací program

Školní vzdělávací program je vlastní dokument školy, který byl vytvořen v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem.

Dlouhodobým cílem naší školy je osvojování poznatků a dovedností prožitkovým učením, které je založeno na přímých zážitcích dítěte. Dlouhodobým záměrem je rozvoj fyzické, psychické a sociální samostatnosti každého dítěte. Rozvíjíme a podporujeme vztah dětí k sobě samým i k druhým v souladu s lidskými hodnotami. Při své práci využíváme pro děti nejbližší prostředek výchovně vzdělávacího procesu – HRU.

Cílem školního vzdělávacího programu je umožnit dítěti vnímat svět v jeho přirozených souvislostech a získat tak reálnější pohled na svět a aktivní postoj k němu. Naší snahou je rozvíjet osobnost dítěte tak, aby prožilo předškolní období v souladu se svými potřebami, věkovými zvláštnostmi, a to mezi kamarády v prostředí jemu příjemném. Chceme, aby bylo dítě zdravě sebevědomé, umělo se samostatně projevit a rádo přijímalo nové poznatky.

V souladu se školským zákonem je vzdělávací nabídka uspořádána do ucelených částí, které mají v předškolním vzdělávání podobu integrovaných bloků (tematických celků). Tento způsob vyhovuje psychologickým i didaktickým specifikům vzdělávání dětí předškolního věku, protože pro předškolní dítě je přirozeně motivující, snadno uchopitelný a přehledný.

Každý blok je dále rozpracováván do dalších tematických celků. Témata se mohou dle okolností měnit, časově rozšiřovat či úžit, prohazovat, a i jinak vhodně přizpůsobovat dětem a podmínkám, které v průběhu školního roku vzniknou a v konečném důsledku tak příznivě ovlivní vzdělávací proces.

 PC280610.JPG

 Školní vzdělávací program v plném znění je k nahlédnutí v mateřské škole.